Semana 8 actividades ~ Week 8 activiteiten - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Chantal Smeets - WaarBenJij.nu Semana 8 actividades ~ Week 8 activiteiten - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Chantal Smeets - WaarBenJij.nu

Semana 8 actividades ~ Week 8 activiteiten

Blijf op de hoogte en volg Chantal

16 September 2014 | Spanje, Isla de Tenerife

Hola a todos! (08-09 tot 14-09)

Maandag: Miniclub en sports. Er zijn steeds minder kinderen in het hotel, omdat de scholen weer zijn begonnen en het hoogseizoen voorbij is. Vandaag en de rest van de week hadden we gemiddeld 3 kinderen per dag in de miniclub en soms ook geen. Maar gelukkig zijn er wel meer mensen bij de sporten te vinden! haha

'S avonds zit Bar Hall Palmera wel aardig vol. Iedere avond is het wel een spektakel op het gebied van live muziek en shows. Deze avond hadden we om 21:00 een nieuwe zanger die ik persoonlijk best leuk vond! Deze show heb ik met Ricardo begeleidt. En om 21:45 hadden we de show Waka Waka! Dit is een show waarin 3 donkere mannen (spaans, maar qua kleding, schmink en uiterlijk afrikaans) acrobatische shows uitvoeren met verschillende attributen! Deze avond was voor mij de eerste keer dat ik deze show had gezien! Tot nu toe een van de beste shows!
Van 23:00 tot 0:00 posters veranderd in de liften, het restaurant en de hoofdingang.

Dinsdag: Libre (day off)
Woensdag: Libre

Donderdag: Miniclub en sport. Op donderdagmiddag hebben we altijd in de Bar Hall (waar alles shows plaatsvinden) generale repetitie voor in dit geval Hollywood Show. De eerste keer dat ik deze show speelde had ik maar 2 dansen waar ik in mee mocht dansen. Maar met veel oefenen bereik van veel en dus mocht ik deze avond meedansen met 5 nummers!
De shows vind ik tot nu toe nog steeds het leukste! De nummers waar ik in mee moest dansen: Chicago, Cobacabana, Grease, Shout (Sister Act) en Joyfull Joyfull (ook van Sister Act)! Met oefenen is Cobacabana het moeilijkste, omdat er aan het einde een jump in zit. In dit geval moest ik bij Ricardo op de schouder springen en blijven zitten. En de balans die je daarvoor nodig hebt is wel pittig, maar het is wel een van de leukste dansen!
Voor de show hadden Vanessa, Daniel en ik nog minidisco van 20:30 tot 21:00) = een korte minidisco, normaal gaan we 5 tot 10 minuten door.

Vrijdag: Miniclub (bijna geen kinderen meer, dat is wel jammer) En om kinderen nodig te hebben, ben ik een paar rondes om en rond het zwembad gelopen om kinderen te vragen voor de miniclub. Miniclub is voor kinderen van 4 tot 12 jaar en bij het zwembad waren alleen maar kinderen van denk tussen de 0 en 3 jaar. Tussendoor ben ik nog naar aquagym gaan kijken om de tijd een beetje vol te krijgen.

Zaterdag: Yeah nu krijg ik gelukkig meer sports! Deze morgen minigolf en aquagym met Ricardo! 'S middags dan even Miniclub, maar het is geen hele dag miniclub meer haha. 'S avonds een uurtje restaurant en daarna gelijk op naar de minidisco! En om 21:45 hadden we show BOOM !!! (samen met Cristina)Dit is een zanggroep van 2 mannen en 1 vrouw die hits van nu zingen! Denk dan aan o.a. Blurred Lines, Beneath Your Beautiful, Timber en Rather Be...! Eigenlijk is het bij iedere avondshow de muziek en lichten die je moet begeleiden. Lichten doen is makkelijk, aan en uit knoppen. De muziek is wat moeilijker. Maar hoe vaker je dat herhaalt hoe simpeler het wordt.

Zondag: 'S morgens hadden we van 11:00 tot 11:45 activiteit tennis en daarna aquagym.
'S middags hadden we eigenlijk Waterbasket op het programma staan van 15:00 tot 16:00, maar omdat er geen gasten waren die mee wilde spelen en het weer niet helemaal mee zat is deze activiteit helaas niet doorgegaan. In plaats daarvan zijn Ricardo en ik een ronde om en rond het zwembad gaan maken met een snoepmandje en hebben we snoepjes uitgedeeld.
Om 16:00 hadden we de activiteiten Sangria! Het was voor mij de eerste keer dat ik deze activiteit deed. Sangria houdt ik dat gasten een kijkje kunnen nemen en ons mee kunnen helpen met het maken van een lekkere Sangria. Deze was goed gelukt haha!
Al deze activiteiten heb ik samen met Ricardo gedaan. So far, I prefer more sports than miniclub haha!

Zo dit was alweer het verslag van week 8! Next week verslag van week 9

Ciao Ciao!


  • 18 September 2014 - 12:04

    Dhr.Segers:

    Hoi Chantal

    Weer bedankt voor het zeer uitgebreide weekverslag.

    1 keer in de 14 dagen is ook toegestaan.

    Zou je me a.u.b. de vragen per PM willen beantwoorden die ik bij je vorig verslag heb geplaatst.

    BVD.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Tenerife

Los primeros días! De eerste dagen!

Na een vlucht van bijna 5 uur ben ik vrijdag eindelijk aangekomen in Tenerife! Het was 22:45 (nederlandse tijd). 21:45 toen we arriveerde, dus het was al donker en konden we het eiland niet zo goed zien. Op het vliegveld heb ik Mariví ontmoet, onze stagebegeleidster. Zei heeft ons naar de hotels gebracht. Mijn eerste indruk van mijn hotel was: 'dit is niet normaal groot en luxe! Logisch dat het Gran Hotel heet' Aangekomen in mijn kamer heb ik Sharon ontmoet. Dit is een ook een nederlands meisje en zelf komt zei ook uit Limburg. Hoe toevallig is dat!
De volgende dag heb ik Alberto ontmoet, de leider van ons recreatieteam. Ook heb ik Ricardo, Daniël en Babs leren kennen. Babs loopt hier ook stage bij de receptie en de main entrance. De rest doet animatie. Op het moment dat ik deze mensen leerde kennen dacht ik: 'Dit gaat een super leuke tijd worden met super leuke mensen!'.
Ook is het restaurant waar we bijna altijd als team ontbijten en dineren is erg mooi! Het drinken, maar vooral het eten is heerlijk! Tijdens ontbijt croissantjes en churros en diner is meestal pizzapunten, patat, salades, gefrituurde aardappeltjes, fruit en ijs etc. Dus over het eten hoef ik hier echt niet te klagen.
Op je vrije dagen ga ik meestal naar het strand. Vanuit mijn hotel is het ongeveer 25 minuten lopen om bij het strand te komen.
De tweede avond zijn we met bijna het hele team geweest stappen. Daar loopt echt vanalles rond. Proppers, travestieten je komt er van alles tegen! Het uitgaansleven is hier super!

Ook heb ik een rondleiding gehad met Alberto in en rondom het hotel! Als ik dit hotel met 1 woord zou moeten beschrijven dan is dat: beautiful!! Hiervan vond ik de 6e verdieping de mooiste! Dat uitzicht is super!
Het team is super, het eten is goddelijk, heb een mooie kamer, het weer is heet en top en het uitzicht is geweldig!

Kortom: Costa Adeje Gran Hotel, tot nu toe ben je geweldig!!

Recente Reisverslagen:

07 Oktober 2014

22 septiembre hasta 28 septiembre

28 September 2014

Sólo cinco semanas ~ Nog maar 5 weken

16 September 2014

Semana 8 actividades ~ Week 8 activiteiten

10 September 2014

En el medio, la semana 7 ~ op de helft, week 7

02 September 2014

Visita desde Holanda! ~ Bezoek uit Nederland!
Chantal

Actief sinds 01 Juli 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 5125

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 02 November 2014

Los primeros días! De eerste dagen!

Landen bezocht: