Sólo cinco semanas ~ Nog maar 5 weken - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Chantal Smeets - WaarBenJij.nu Sólo cinco semanas ~ Nog maar 5 weken - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Chantal Smeets - WaarBenJij.nu

Sólo cinco semanas ~ Nog maar 5 weken

Blijf op de hoogte en volg Chantal

28 September 2014 | Spanje, Isla de Tenerife

(15-09 tot 21-09)

Nog maar 5 weken! De tijd vliegt echt voorbij wanneer je het naar je zin hebt!! Ik begin mijn team stiekem al te missen, omdat de tijd nu heel snel gaat!

Maandag: 'S morgens van 11:00u tot 11:45u had ik samen met Daniel de activiteit French Balls. Om 12:00u stond er aquagym op het programma! Deze heb ik samen Ricardo en Daniel uitgevoerd! Aquagym blijft toch wel een van de leukste activiteiten. 'S middags hadden Ricardo, ik en Vanessa darts en het laatste uurtje had ik nog Miniclub.

Dinsdag: Libre

Woensdag: 'S morgens hadden Vanessa en ik de activiteit Cooking Demonstration. Om 12:00 aquagym met Ricardo & 'smiddags 2 uurtjes in de miniclub.
'S avonds van 19:15 tot 20:15 Restaurant, daarna om 20:30 de minidisco gedanst. Wanneer deze is afgelopen moet je binnen 10 omkleden in je avondkleding om vervolgens naar de show te gaan. Deze avond hadden we Elaine Alexander! Zei was in 2010 en 2012 de beste 'female vocalist Tenerife'. Ze kan echt mooi zingen, vandaar dat ik deze show altijd een van de leukste vind. En 22:15 finish.

Donderdag: Libre

Vrijdag: In de morgen van 11:00 tot 11:45 had ik French Balls samen met Ricardo. Daarna om 12:00 aquagym, ook met Ricardo.
En in de middag weer 2 uurtjes in de miniclub.
In de avond begon in pas om 22:30 met werken omdat ik met Daniel karoake had. Karaoke is altijd van 23:00 tot 1:00 en met alles opruimen en sluiten ben je rond 1:30 klaar.

Zaterdag: Om 11:00 stond 'Killer Darts' op het programma voor de sport. Om 12:00 weer de altijd leuke aquagym! Beide activiteiten heb ik samen met Ricardo begeleidt. En in de middag miniclub van 15:00 tot 17:00.
Het avondprogramma: Om 19:15 had ik weer restaurant tot 20:15, vanuit daar op naar de minidisco. Omkleden en naar de show. Deze avond hadden we de Beatles. En om 22:15 finish.

Zondag: Vandaag waren Ricardo en ik alleen (overdag) als entertainers. Dus ik heb de hele dag miniclub gedaan en Ricardo de sporten! 'S avonds gewerkt van 20:00 tot 23:00. Om 20:30 is minidisco. Tussen 20:00 en 20:30 zijn er altijd een paar belangrijke dingen moeten gebeuren: Eerst open je de 'DJ ruimte', waar de muziek, lichten en microfoon worden gebruikt voor de minidisco. Daarna report invullen. Je vult dan alles in wat we op die dag allemaal gedaan hebben als team. Bij iedere activiteit de bijbehorende animatoren (die de activiteiten hebben uitgevoerd), hoeveel personen er meededen met de activiteiten, welke talen ze spraken/nationaliteit. Voor 's avonds zijn dat: wie dansen de minidisco, hoeveel gasten er bij de show(s) aanwezig waren, welke show(s) er zijn etc. Wanneer je daar klaar mee bent, ga je je omkleden als 'typetje' voor de minidisco. (We hebben geen typetjesnamen of vaste typetjes. We hebben iedere minidisco wel iets anders aan of andere schmink. Dat verschilt per minidisco.
En van 21:45 tot 22:30 hadden we de show Torres De Oro (flamenco)

Maandag: Om 11:00 had ik met Vanessa French Balls. Daarna om 12:00 had ik mijn eerste eigen aquagym! Met Ricardo en Vanessa in het water heb ik mijn aquagym gegeven. Maar er was een probleem haha er waren geen gasten in het water die meededen ivm het minder goede weer en misschien omdat ze niet wilde. En omdat Ricardo en Vanessa wel in het water waren heb ik ongeveer 10 minuten aquagym gegeven. Ach ja hopelijk volgende keer wanneer ik aquagym heb dat er meer mensen komen!
In de middag van 15:00 tot 16:00 'Killer Darts' met Daniel. En de regel is bij bijna alle activiteiten zoals biljarten en darten: wanneer je al je levens kwijt bent is het 'in the pool, in the pool, in the pool'! haha. Dit is altijd wel een van de leukste momenten met dit soort activiteiten.
En van 16:00 tot 17:00 miniclub.
'S avonds: gewerkt van 21:00 tot 0:00. Om 21:00 hadden we de show Alex Swing. 21:45 de show Waka Waka (persoonlijk een van mijn favorieten shows!) en van 23:00 tot 0:00 heb ik nog de posters veranderd van de show voor de volgende dag. (in de 7 liften, bord hoofdingang, bord Bar Hall voor de muziek, bord bij het restaurant.

Dit was weer een samenvatting van mijn activiteiten van week 9. Next week report of week 10!

Adiosss

  • 28 September 2014 - 21:05

    Huub Smeets:

    Hallo Chantie

    Zoals ik je verslagen lees heb je het behoorlijk druk.Maar dan vliegt de tijd.
    Super wat je allemaal doet,en we weten hoeveel je ervan geniet.
    Nog maar vijf weekjes,en dan ben je weer thuis.We missen je heel erg.
    Zet hem op,en we appe nog.

    Grt.Papa xxx



  • 29 September 2014 - 18:36

    Chantal Smeets:

    Ik mis jullie ook!! We appe zeker nog genoeg en ik zie jullie over 5 weken! :)
    X Chantie

  • 04 Oktober 2014 - 19:55

    Ome Jo:

    Hallo chantie???
    Zo ook nog eens berichtje van mij.
    De laatste loodjes wegen het zwaarst, zegt men, maar dat zal voor jou wel niet helemaal op gaan als je nog zo enthousiast bent.
    Als je maar iets te doen hebt en er plezier in hebt dan valt het meestal wel mee.
    De tijd vliegt voorbij en voor je het weet ben je weer in Nederland, kan je hier weer de boel op stelten zetten.
    Heb nog fijne laatste vijf weken te gaan en op tijd naar bed!!!!!!
    Groetjes ome jo.

  • 05 Oktober 2014 - 19:24

    Chantal:

    Hey ome jo!

    Super leuk je berichtje! Jaa nu gaat de tijd echt snel
    En ik ga af en toe ook optijd naar bed haha

    Groetjes Chantal :)

  • 07 Oktober 2014 - 11:33

    Dhr.Segers:

    Het stagebezoek vindt plaats op maandag 20 oktober tussen 9.30 en 13.30 uur.
    Ik kom met Marivi langs alle hotels.

  • 07 Oktober 2014 - 20:36

    Chantal:

    Okee! misschien ben ik maandag 20 oktober vrij. Ik heb mijn rooster voor die week nog niet, maar het kan zijn dat ik vrij ben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Tenerife

Los primeros días! De eerste dagen!

Na een vlucht van bijna 5 uur ben ik vrijdag eindelijk aangekomen in Tenerife! Het was 22:45 (nederlandse tijd). 21:45 toen we arriveerde, dus het was al donker en konden we het eiland niet zo goed zien. Op het vliegveld heb ik Mariví ontmoet, onze stagebegeleidster. Zei heeft ons naar de hotels gebracht. Mijn eerste indruk van mijn hotel was: 'dit is niet normaal groot en luxe! Logisch dat het Gran Hotel heet' Aangekomen in mijn kamer heb ik Sharon ontmoet. Dit is een ook een nederlands meisje en zelf komt zei ook uit Limburg. Hoe toevallig is dat!
De volgende dag heb ik Alberto ontmoet, de leider van ons recreatieteam. Ook heb ik Ricardo, Daniël en Babs leren kennen. Babs loopt hier ook stage bij de receptie en de main entrance. De rest doet animatie. Op het moment dat ik deze mensen leerde kennen dacht ik: 'Dit gaat een super leuke tijd worden met super leuke mensen!'.
Ook is het restaurant waar we bijna altijd als team ontbijten en dineren is erg mooi! Het drinken, maar vooral het eten is heerlijk! Tijdens ontbijt croissantjes en churros en diner is meestal pizzapunten, patat, salades, gefrituurde aardappeltjes, fruit en ijs etc. Dus over het eten hoef ik hier echt niet te klagen.
Op je vrije dagen ga ik meestal naar het strand. Vanuit mijn hotel is het ongeveer 25 minuten lopen om bij het strand te komen.
De tweede avond zijn we met bijna het hele team geweest stappen. Daar loopt echt vanalles rond. Proppers, travestieten je komt er van alles tegen! Het uitgaansleven is hier super!

Ook heb ik een rondleiding gehad met Alberto in en rondom het hotel! Als ik dit hotel met 1 woord zou moeten beschrijven dan is dat: beautiful!! Hiervan vond ik de 6e verdieping de mooiste! Dat uitzicht is super!
Het team is super, het eten is goddelijk, heb een mooie kamer, het weer is heet en top en het uitzicht is geweldig!

Kortom: Costa Adeje Gran Hotel, tot nu toe ben je geweldig!!

Recente Reisverslagen:

07 Oktober 2014

22 septiembre hasta 28 septiembre

28 September 2014

Sólo cinco semanas ~ Nog maar 5 weken

16 September 2014

Semana 8 actividades ~ Week 8 activiteiten

10 September 2014

En el medio, la semana 7 ~ op de helft, week 7

02 September 2014

Visita desde Holanda! ~ Bezoek uit Nederland!
Chantal

Actief sinds 01 Juli 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 5124

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 02 November 2014

Los primeros días! De eerste dagen!

Landen bezocht: