1. Los primeros días! De eerste dagen! - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Chantal Smeets - WaarBenJij.nu 1. Los primeros días! De eerste dagen! - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Chantal Smeets - WaarBenJij.nu

1. Los primeros días! De eerste dagen!

Blijf op de hoogte en volg Chantal

21 Juli 2014 | Spanje, Isla de Tenerife

Na een vlucht van bijna 5 uur ben ik vrijdagavond om 22:45 (nederlandse tijd) 21:45 eindelijk aangekomen in Tenerife! Op het vliegveld heb ik Mariví ontmoet, onze stagebegeleidster. Ze heeft ons gelijk naar onze hotels gebracht. Toen ik bij Gran Hotel (waar ik slaap en werk) aankwam dacht ik echt: 'Oh my god, dit niet normaal groot en luxe!' Ik heb mijn kamernummer gekregen en ben ik gelijk naar mijn kamer gegaan en daar heb ik Sharon leren kennen. Dit is ook een nederlands meisje en ze komt ook nog eens uit Limburg. Hoe toevallig is dat!
De volgende dag heb ik nog meer mensen van het animatieteam leren kennen. De jongens van het team Daniël en Ricardo, de leider van het team Alberto en later ook nog Babs. Zei werkt bij de receptie. Met dit clubje zijn we de tweede avond gaan stappen. Het uitgaansleven is hier echt leuk! Je komt er van alles en nog wat tegen, zoals proppers en travestieten.

Deze zelfde dag heb ik mijn kleding gekregen en heb ik een rondleiding met Alberto gehad in en rondom het hotel. Het hotel is echt een 1 woord: beautiful! Het hotel heeft 4 zwembaden, waarvan 1 op het dakterras, SPA, squash, tennisveld, basketbal/voetbalveld, midgetgolf, podium en 2 backstages.
Wanneer je daar op de 6e verdieping staat, is het uitzicht geweldig! Aan de ene kant zie je de andere zwembaden en de zee. Aan de andere kant zie je bergen.
Ook het restaurant waar we altijd met team ontbijten en dineren is heel mooi! 'S morgens heb ik altijd croissantjes en churros en 's avonds verschilt dat van dag tot dag. Je hebt er pizzapunten, patat, salades, gefrituurde aardappeltjes, fruit en ijs etc.

Kortom het eten is hier goddelijk, het uitzicht is geweldig, mijn kamer is top en ons team is super! Dus ik heb hier niets te klagen.

Morgen (22-7) is mijn eerste werkdag die begint om 11:00 en eindigt om 23:00 's avonds. Ik zal gaan meelopen met de Miniclub, (sport) activiteiten en minidisco! En tussendoor natuurlijk siësta!

Adios!!






  • 22 Juli 2014 - 16:49

    Hannie Smeets:

    Nou dat beloofd dan nog wat. Als je je ogen al uitkijkt, en het eten is goed.
    Dan zal je het wel 3 mnd volhouden.
    Groetjes

  • 24 Juli 2014 - 10:38

    Ome Jo:

    fijn dat alles zo mooi en goed is, maar vergeet niet om ook een beetje te werken want volgens mij is dat de bedoeling!!!!
    Geniet er maar van want voor je het weet zijn die maanden weer voorbij.
    Ik kijk weer uit naar je volgend berichtje.

    Gr. Ome jo

  • 24 Juli 2014 - 23:19

    De Vaseskus:

    Ha Chantalleke,
    Wat fantastisch om te lezen dat het daar zo mooi gezellig en leuk is. Geniet van het lekker eten en volgens ons gaat het daar met jou helemaal goed komen. Het is dat je daar ook nog moet werken zodat je met beide benen op de grond blijft staan. Geniet van alles!!!!!!!!!!!
    En deenk der aan neet te laat en neet te zaat.
    Eine hielle dikke kus e knuffel van os.

  • 28 Juli 2014 - 15:58

    Fam. Peeters Oet Grathem:

    Hallo Chantal,

    Goed om te horen dat het daar allemaal goed gaat! En dat het je nu al zo goed bevalt.

    Nog veel succes en vooral veel plezier daar! En geniet van het lekkere weer.

    Groetjes oet Grathem,

    Jack, Anita en Vincent

  • 29 Juli 2014 - 15:50

    Peter Peeters:

    Hoi Chantal,
    Je hebt het wel getroffen met dit mooie hotel met alle voorzieningen en lekker eten. Fijn dat je leuke collega's hebt waarmee je kunt gaan stappen. Ik hoop dat het werk je ook zo gaat bevallen. Ik ben benieuwd naar je ervaringen.
    Groetjes,
    Peter

  • 29 Juli 2014 - 21:02

    Chantal:

    Hey allemaal!

    Super bedankt voor alle lieve en leuke reacties! Ik heb het erg naar mijn zin hier en het werk is ook erg leuk :)
    Af en toe vermoeiend maar erg leuk! Een van deze dagen volgt er een nieuw verslag over mijn eerste werkdagen! Reacties zijn altijd welkom!

    Groetjes Chantal :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Tenerife

Los primeros días! De eerste dagen!

Na een vlucht van bijna 5 uur ben ik vrijdag eindelijk aangekomen in Tenerife! Het was 22:45 (nederlandse tijd). 21:45 toen we arriveerde, dus het was al donker en konden we het eiland niet zo goed zien. Op het vliegveld heb ik Mariví ontmoet, onze stagebegeleidster. Zei heeft ons naar de hotels gebracht. Mijn eerste indruk van mijn hotel was: 'dit is niet normaal groot en luxe! Logisch dat het Gran Hotel heet' Aangekomen in mijn kamer heb ik Sharon ontmoet. Dit is een ook een nederlands meisje en zelf komt zei ook uit Limburg. Hoe toevallig is dat!
De volgende dag heb ik Alberto ontmoet, de leider van ons recreatieteam. Ook heb ik Ricardo, Daniël en Babs leren kennen. Babs loopt hier ook stage bij de receptie en de main entrance. De rest doet animatie. Op het moment dat ik deze mensen leerde kennen dacht ik: 'Dit gaat een super leuke tijd worden met super leuke mensen!'.
Ook is het restaurant waar we bijna altijd als team ontbijten en dineren is erg mooi! Het drinken, maar vooral het eten is heerlijk! Tijdens ontbijt croissantjes en churros en diner is meestal pizzapunten, patat, salades, gefrituurde aardappeltjes, fruit en ijs etc. Dus over het eten hoef ik hier echt niet te klagen.
Op je vrije dagen ga ik meestal naar het strand. Vanuit mijn hotel is het ongeveer 25 minuten lopen om bij het strand te komen.
De tweede avond zijn we met bijna het hele team geweest stappen. Daar loopt echt vanalles rond. Proppers, travestieten je komt er van alles tegen! Het uitgaansleven is hier super!

Ook heb ik een rondleiding gehad met Alberto in en rondom het hotel! Als ik dit hotel met 1 woord zou moeten beschrijven dan is dat: beautiful!! Hiervan vond ik de 6e verdieping de mooiste! Dat uitzicht is super!
Het team is super, het eten is goddelijk, heb een mooie kamer, het weer is heet en top en het uitzicht is geweldig!

Kortom: Costa Adeje Gran Hotel, tot nu toe ben je geweldig!!

Recente Reisverslagen:

07 Oktober 2014

22 septiembre hasta 28 septiembre

28 September 2014

Sólo cinco semanas ~ Nog maar 5 weken

16 September 2014

Semana 8 actividades ~ Week 8 activiteiten

10 September 2014

En el medio, la semana 7 ~ op de helft, week 7

02 September 2014

Visita desde Holanda! ~ Bezoek uit Nederland!
Chantal

Actief sinds 01 Juli 2014
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 5135

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 02 November 2014

Los primeros días! De eerste dagen!

Landen bezocht: